♡ Helgen hos mormor och morfar ♡

Nu är jag tillbaka efter en skolvecka i Falun och helg hemma hos min mormor och morfar. Har haft en grymt bra vecka som jag kommer minnas länge.
 
Hade tyvärr ingen kamera med till Falun men från helgen har jag ett gäng bilder att dela. Som vanligt efter en helg hos mina morföräldrar har det blivit massor med mat som inte går att låta bli att plåta. Blev även lite promenader i skogen och slutade helgen med lite klättring på klätterväggar. Hade glömt bort hur jobbigt det är att klättra, trotts att jag tog hjälp av selen runt min midja har jag träningsvärk i hela ryggen efter aktiviteten.
 
Men idag har jag haft en ledig dag då jag bara pluggat, så skönt att få bli klar med uppgifter, älskar att få bocka av punkter från veckomålen. Men nu är det dags att bara göra klart det sista sen måste jag packa min väska och åka till Linn innan klockan hinner bli för mycket. Ska sova där och bara ta det lugnt!
Hoppas er helg och vecka va bra och att den nya blir lika grym, kram♡






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback