♡ Onsdag - Dagens... ♡

Dagens mående: Det är en riktigt trött Olivia som sitter med datorn i knät idag. Läggdags tidigt för min del!
 
Dagens humör: Jag mår faktiskt såå bra. Sitter och lyssnar på Sam Smith och bara myser. Har fått en del nytta gjord idag också vilket känns som en stor lättnad.
 
Dagens borde: Oj, det finns mycket att göra i skolan men just nu har jag absolut inga måsten mer för idag!
 
Dagens frisyr: Helt ofixat, haha. Bara utsläppt längst med axlarna.
 
Dagens smink: Jag är riktigt tråkig när det kommer till smink och använder samma "look" varje dag.
 
Dagens klädsel: Har myst runt i yoga pants, en svart basic tisha och en varm stickad kofta i olika grå nyanser.
 
Dagens materiella "vill ha": Den listan går att göra lång! Men just nu vill jag verkligen ha en brun enkel väska♡
 
Dagens fundering: Hur jag ska hinna med allt i skolan just nu!!!? Har såå mycket inlämningar och prov innan höstlovet. Känns som jag inte gör annat än att plugga nu förtiden! 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback