♡ Prinsessa över kap - Nytt överkast ♡

För några veckor sen strösade jag, min syster och mamma runt på en loppmarknad redo på att hitta fynd. Jag älskar loppisar och ser inte en enda nackdel med att shoppa loss på begagnade kläder och prylar och en av mina bättre egenskaper är att jag är mästare på att pruta och hitta alla dedär billiga guldkornen som bara ligger och väntade på att bli köpta. 
När vi nu gick, mamma, Em och jag mellan borden och fick fler och fler påsar i händerna får jag syn på ett överkast. Lyckades få ner det till 175kr men vet att jag inte hade fått det för under 500 spänn vid nypris så var överlycklig. Är ett lapptäcke med olika blommiga tyg som är inramat av en spetskant, kan nog inte bli mer Olivia över det.
 
Nu pryder den här skönheten min säng varje dag och gör mitt rum såå fint♡






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback