#tbt Visby over a day

Tänkte börja med en ny kategori här på bloggen som jag kallar throwback thursday eller tbt. Eftersom jag älskar att gå igenom mitt arkiv passar det perfekt att få dela med mig av mina minnen till er. Därför kommer det komma ett tbt-inlägg upp varje torsdag framöver. Kommer bli jättekul att få kolla tillbaks på gamla händelser som ligger mig varmt om hjärtat!
 
Tänkte kicka igång mina de här torsdags inläggen med lite sommar känslor, jag älskar alla årstider otroligt mycket och visst är hösten mysig, men Juli, Juni och Augusti är riktigt saknade.
De här varma bilderna över kommer från Vistelsen på Gotland tillsammans med min bästis, då en av dagarna spenderades i Visby. Den staden är full med så mycket kärlek, allt är så litet och gulligt men jag älskar det. Varenda hörn ar fullt med växande rosor, de små gränderna lutar och husen går i alla möjliga pastell toner. Ett måste när man besöker staden är att gå förbi glassmagasinet och välja mellan alla (180 olika) goda smaker, jag lovar dig att de har din favorit!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback