♡ En sväng ut till landet ♡

En bild bomb från min helg på Gräddö som bara har varit såå mysig! Helt galet hur mycket det hunnit bli höst nu, många löv har bytt färg, vissa redan ramlat till marken och vinter äpplena börjat växa. Men höstkänslan har bara peppat mig och jag har blivit riktigt taggad på allt under bara de här två dagarna.
 
Vi har i alla fall cyklat, gått i skogen och letat svamp, haft en tjejkväll med ansiktsmask och haft Sex and the city maraton, plockat mängder av plommon och bara passat på att njuta utomhus innan höst ovädret tar över!
Nu tänkte jag ta en powerwalk och sen komma i säng tidigt så jag inte börjar nästa vecka trött!
Hoppas ni haft en otroligt bra helg, kram♡





men åh vad mysigt!!

Svar: Jaa, det var verkligen supermysigt!♡
Olivia Bjurström

2015-09-19 » 21:55:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback