♡ Ett tidigt löfte ♡

 Outfit: Tisha, Levi's // Jeans, Zara // Converse
 
Något jag bestämde mig i 1:an precis efter jag klippt en kort page var att jag skulle gå ut grundskolan med långt hår precis som alla de stora tjejer på min gamla skola. Jag fick ett ryck för två jular sen och klippte håret ganska kort vilket jag ångrade ganska regält! Nu har det faktist blivit långt igen och jag trivs verkligen med långt svall, men hoppas att det hinner växa ännu längre tills jag går har skolavslutning i 9.an.
 
Men nu till det jag ville komma till; Med långt hår kan man börja leka mycket mer med frisyren och jag har börjat sätta upp mitt hår mer och mer. I fredags körde jag till exempel på halva håret i en knutt. Lite roligare att variera sig istället för att låta håret alltid ligga platt längs med ryggen! 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback