♡ I want to travel the world ♡

Från resor under 2014 och våren 2015♡
 
Något jag har älskat att göra i hela mitt liv är att få uppleva nya platser, framför allt ställen utanför Sverige.
Jag är lyckligt lottad som har en familj som tycker om att resa lika mycket som jag gör och igår kväll när jag försökte sova började jag tänka på saker jag skulle vilja göra i mitt liv.
Bland annat hoppa fallskärm, åka luftballong, segla längst med öar i till exempel Grekland eller Kroatien, åka safari och se vilda giraffer. Listan går att göra lång och även om de flesta punkterna kanske förblir drömmar så kommer jag ändå vilja uppleva så mycket som möjligt! Därför ska jag verkligen se till att börja spara pengar så fort jag fixar ett helgjobb för att kunna åka iväg en period när jag gått ut skolan. För vilka minnen, upplevelser, lärdommar skulle inte det ge. 
Jag hoppas verkligen jag kommer ta tag i det här när jag har åldern inne, för att upptäcka världen är något jag ser fram imot att göra!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback