♡ När man kommer in i pluggflowet ♡

Kom hem tidigt från en regnig orienteringsdag i stan med skolan. Så åt lite lunch och satte mig sen med plugg och har suttit här vid mitt skrivbord med näsan framför dataskärmen sen des med bara en kort paus för lite mellis som jag såklart inte kunde låta bli att fota eftersom det såg såå höstmysigt ut. Fick bli lite yoghurt med äppelbitar, kanel crunchy och te, väldigt onyttigt men mm så gott det va och jag kände mig värd det efter att ha sprungit runt på Kungsholmen som en blöt hund med karta och kompass.
 
Har haft ett sånt otroligt flow i min pluggning idag men börjar verkligen bli rastlös nu efter 4-5 timmar av att sitta still. Så ska försöka avrunda det jag håller på med och lägga skolan åt sidan för idag nu!
Hoppas ni mår underbart mina finisar, kram♡





mys och gott de såg ut =)

Svar: ♡ ♡ ♡
Olivia Bjurström

2015-09-23 » 17:03:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback