Med två underbara på landet

Åkte direkt efter skolan bussen ut till mitt landställe med Isa och Fanny och tänkte därför beskriva min helg med bilder. Hoppas att ni haft en superhärlig helg och att er vecka börjat bra, kramis♥

Efter en lång skolvecka åkte vi till den lilla pizzerian och beställde oss käk som vi åt på vår brygga. Kändes precis som en sval sommarkväll när solen låg på. Gick sedan in och popade popcorn, tog fram chips och godis.
En lördagsmorgon går inte att topp på bättre sätt än med en pannkaksfrulle med alla möjliga toppingar. Muma!
Mina fina vänner fick för sig att det var sommar och badsäsong. De tog ett snabbt dopp medans jag stod och kollade på, var inte särskilt avundsjuk när jag såg hur de hutrade efteråt.
Vädret levererade inte hela vistelsen så blev mycket tid för kortspel och läsning vilket var så himla skönt efter all stress som vart senaste tiden.






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback