träning vs blogg

Känns som jag antingen lägger tid på träning eller bloggen och just nu står gymmet i första prioritet. Dessutom är listan med skolsakerna som ska göras lång! 
 
Ligger just nu utbred i soffan med träningsvärk i hela kroppen. Men man ska inte klaga utan den bästa medicinen mot det är ju mer träning. Imorgon blir i alla fall en vilodag från allt (eller ja skolan kommer jag väll inte ifrän men men).
 
Hoppas ni mår bra mina vänner, kramen!





Hej tjejen ser att du tränar för fullt. Det kan jag inte göra för att jag vred till högra knät för 13 dagar sedan och fick en låsning som hindrar mig väldigt mycket. Idag har jag och mormo gått ca 4 km till o från hotellet til ett köpcentrum, handlat lite och tagit en smoothie på en restaurang. Hälsningar mormor o morfar

Svar: Åhh låter härligt förutom det där med knät! Hoppas ni får en fortsatt bra semester, kram Olivia!
Olivia Bjurström

2016-04-16 » 21:47:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback