First day in schooolis

Och så har jag gått min första dag på gymnasiet utan skada. De ynka 1,5 h i nya plugget kanske inte är något att utgå från men jag är trotts allt sjukt nöjd med mitt val av linje osv. Härliga lärare, personer i klassen och jättefina lokaler. Men mer om det någon annan dag!
 
Har just fått i mig lite lunch hemma, äggmackor o smoothie, mumsiii. Tänkte fördriva min tid på kläddsidor nu och drömma mig bort lite trots att kontot bara består av 29 kr... Längtar ihjäl efter lönen som jag slitit för i fyra veckor.
 
Något annat jag är taggad på är att få träffa världens bästa tjej o kötta på gymmet ikväll, finns ingen annan jag behöver träffa mer än just Linn idag. Saknar henne massor!!!





Mums så gott det ser ut att vara! :)

Svar: tack :)
Olivia Bjurström

2016-08-22 » 16:26:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback