Turn me on

Den här låten har gått på repeat hela sommaren 2016. Får mig att minas så många mysiga höjdpungter bland annat dagen då jag åkte förbi Linn över en heldag på Gotland och fotade en hel del. Den ön är det närmaste magiska stället i hela norden och kommer alltid ha en förkärlek till platsen.
 
Men sommaren börjar övergå till höst nu, förlåt att jag är så realistisk men jag börjar trotts allt skolan om två dagar och vissa har redan haft sin första dag i plugget, men för min del är det inte så sorligt trotts att inget slår juni till August årstiden. Alla bilder jag tagit, alla nya fina människor jag fått lära känna och nya erfarenheter. Summan av kadimumman är att jag haft en så pass grym sommar att jag känner mig färdig på strandlivet.
 
Men oroa er inte, bloggen har stått stilla i princip hela sommaren så har massa material att publicera här på bloggen så än går vi inte helt in på hösten.






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback