Världens underbaraste tjej

Idag fyller värdens underbaraste vän till mig år! Linn mitt hjärta blir äntligen 16, som vi hypat inför detta!!
Utan våra skrattanfall, intärnskämt och alla deep talk hade vardagen varit så tom och du gör verkligen mina dagar. En dag äldre än mig men vi båda vet att vi ändå är förväxlade tvillingar.
 
Du är en regäl glädjespridare och önskar dig idag en superdag!
Grattis, grattis, grattis!





Asså mina läppar spricker snart för att de ler så mycket! Hoppas du förstår hur mycket de här fina orden betyder för mig! Älskar dig så sjukt otroligt mycket, min fina tvilling ❤ ❤ ❤ ❤

Svar: Älskar dig med fina du! ❤ ❤ ❤ ❤
Olivia Bjurström

2016-03-12 » 11:16:37

Vilken underbar bild ! Får mig att längta till sommaren :)) Trevlig kväll !

Svar: Tack så mycket! Jaa, sommar vore ju underbart nu ❤
Olivia Bjurström

2016-03-13 » 20:25:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback