Återhämtning

Gud så längesen, känns som jag inte suttit framför ett blivande inlägg på åratal och jag är ledsen för det.
Grejen är den att jag vill att allt ska se så bra som möjligt ut och jag nöjer mig inte med halvfina bilder, då låter jag hellre bli att publicera något.
Sen är det så mycket nu och jag har behövt koppla bort mig från så mycket som möjligt nu under långhelgen och bara återhämta mig till det sista veckorna av grundskolan. 
 
Alla senaste dagar har i princip sett likadana ut, jag går upp äter frukost, smörjer in mig med solkräm och lägger mig i solen och läser ur nån bok. Inte särskilt spännande men jäklans skönt.
 
Jag hoppas ni mår underbart och att ni njuter lika mycket av vädret som jag, känns ju som sommar redan!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback