Italienskt är alltid en bra idé

Jag är tillbakaaa! Tillbaks för att tipsa om min favorit resturang som ligger på Söder och har underbar meny med Italienska favoriter. Pizza till pasta, ni fattar upplägget, de classiska från landets kök.
Jag älskar pizza, något ni kanske inte visste, men det är bland det bästa jag vet. Men nu snackar vi inte om något kebbabpizza från någon hämtmat hörna utan det ska vara skaldjur, mozzarella, parma skinka eller ruccola. Och helst utan tomatsås, en blanco helt enkelt!
 
Resturangen heter Primo ciao ciao och har mysigaste inredningen. Var där senast på min födelsedag, känns som tusen år sen jag fyllde år visst, och blev en jättelyckad kväll.
 
Sugen på Italienskt, gå till Primo!





Mums!!

Svar: <3 <3 <3
Olivia Bjurström

2016-05-26 » 01:37:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback