Q & A - Oliviii svarar #2

Q: Har du något jobb, i så fall vad?
A: Jag är barnvakt åt min underbara granne på fyra år ungefär 2-3 gånger i månaden.
 
Q: Planer i sommar? Ska du åka någonstans? Vart?
A: Jag och Isa ska åka till Brighton i tre veckor, något vi hypat sönder om i snart tre år, kommer bli så jäklans kul och kommer även åka några dagar till London för shopping. Kommer även sommarjobba, hänga i vår stuga i Dalarna, vårt landställe på Gräddö. Så taggad på looov!!!
 
 
Q: Måsten i garderoben?
A: Boootcut jeans är ett måste i min garderob, ett par (eller 10 par) sneakers som är sköna att gå i och söta kjolar att matcha med overknee boots, dessa plagg gör det enkelt att få ihop fina outfit.
 
Q: hur klär du dig oftast till vardag?
A: Till Vardags klär jag mig enkelt, jeans (Bootcut oftast), t-shirt, sneakers ni vet det vanliga men jag har nästa alltid vitt på mig( Äger nästa bara vita plagg...) och gör outfiten roligare med smycken som ringar halsband, diadem o.s.v.
 
Q: Kan du göra mer outfit-inlägg?
A: Mer outfit bilder kommer, särskilt nu t sommaren ;)
 
 
Q: Vad använder du för smink till vardags?
A: Jag är verkligen dålig på smink så använder bara conceler, bronzer, ögonbrynspenna och mascara till skolan.
 

Tack för alla era frågor, ni är underbara! Kramen






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback