Det bästa för mitt hår

 
Vad är bättre än att sitta nybadad, ha nyrakade ben och blött hår i morgonrock för att blogga? 
Kom precis ur det varma vattnet och som varje gång, undrar jag varför jag inte badar oftare. Att sitta i ett nästan nedsläkt badrum med tända doftljus runt alldeles för mycket bubblor och en podd på är såå avslapnande och behövs en vanlig vardagskväll. 
 
Men Idag var sista gången jag andvände shampoo på länge, jag har nämlien haft "sista-tvätten" och ska nu börja med balsammetoden. Vet du inte vad det är kan du se ett klipp här, men i helhet är det att man slutar med shampoo eftersom det sliter på håret!
 
Var och köpte ett speciellt balsam till min blivande hårrutin, man kan nämligen inte andvända vilka produkter som helst utan bara vattenlösliga balsom, hårsprayer, värmeskydd etc.
Här hittar ni produkter som funkar när du andvänder balsammetoden!
 
Vem är med mig?





» Stina

Tack snälla du för länken :-) Lycka till med balsammetoden!

Svar: Tack själv för en underbar sida! :)
Olivia Bjurström

2016-02-09 » 08:40:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback