heej heej

Heej heej!!! Jag har inte hunnit skriva på läng men det finns knapt något att skriva om änndå!! Så ni har inte missat något!! Eller jo jag har typ klipt av halva håret men jag blev supper snygg tycker jag själv!!!Och idag fick vi ju gå på jul låv!!! <3 <3 <3 För imon är det dan före dopare dan tror jag, jag är inge bra på sådant där, men alla julklapar är inslagna och köpta (dom från mig alltså)  så de behöver jag inte bry mig om nu!!! Men i helgen var jag, syrran och mamma i sandviken (där mormor och morfar bor och mina kusiner) efter som inte vi ska fira jul tillsamans så hade vi mini jul, jag fick tre tröjer ett par legins, justin bieber påslakan (super snygg) och fler saker!!


god jul och gott nytt år!!! <3

p.s. Fixade rudolf näsan på picnik .com rekomenderar sidan
man kan fixa super mycket roliga bilder där
och det mästa är gratis!!!



Kram Olli







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback