snart 1:dec

jippi snart är de jul eller... i alla fall är det 1:dec på torsdag alltså 3 dagar kvar. jag har ialla fall bakat lusse bulle, mums,och då måste man ju passa på att vara lite barnslig :D, så jag har ladat upp som en liten peparkaka
jag hörde ett rykte också att det snöat igår kväll,men all snö är borta nu!!! :(
på torsdag då december börjar, börjar ju också jul kalenden tjuvarnas jul... ja jag är lite barnslig men jag älskar att äta frukaos i sofan och titta på julkalendern!! jag har alldrig hörts talas om tjuvarnas jul men den värkar ju helt ockej.
man får ju inte glöma chokladkalenden jag har fått en kalender men en söt shär tomte på med massa barn som tar sina paket ur tomtens säck!! :)

















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback