Test

1. Namn jag lyssnar till: Olivia
2. Någonting jag tycker om med mig själv: mycket
3. Någonting jag inte tycker om med mig själv: inget typ:)
4. Detta är jag rädd för: håriga stora spindlar
5. Fyra saker jag inte klarar mig utan: mamma, pappa, julafton och moa (min bästis heter franzen i äfter namn)
6. Tre saker jag absolut inte kan göra: stå på händer,nuda tungan på örat och raka av håtet!!
7. Detta tycker jag om att göra:va me moa 
8. Detta vill jag göra just nu: slapa
9. Bästa känslan: att vara KÄR SÅ KLART<3
10. Värsta känslan: När någon snackat skit eller ljugit för mig. :(
11.är kär i just nu: ingen typ.
12.jag vill gifta mig:med en stilig man :D haha
13.min käraste ägodel:mamma å pappa
17. Detta har jag på mig just nu: kläder?
18. Favoritkläder: Snygga kläder
19. Favoritdjur: Katt
20. Följande musikstilar tilltalar mig mest: allt man kan dansa till!
21. Favoritlåt just nu:????
22. Roligaste/tråkigaste ämne i skolan: roligast träslöjd, tråkiast historia typ
23. Stjärntecken: fisk
24. En bok jag älskar: semlan & gordon
25. En film jag älskar: många!
26. Tv-program jag gillar: många
27. Favoritdoft: allt som luktar  gott
28. Detta äter jag gärna: godis eller makaroner
29. Dricker helst: läsk! :P
30. Favoritgodis:lakris
31. Hit vill jag gärna åka på semester: Thailand, där det är varmt!
32. Färg på mina ögon: bruna
33. Min längd: 160 typ
34. Jag tror på: saningen
35. Jag spelar: spel haha
38. Det här gör jag inne på datorn: facebookar hihi eller skypa!!
41. Favoritfärg: RÅSA
46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är: min ögon
48. Udda förmåga/egenskap: va vad?
49. Om jag vore ett djur skulle jag vilja vara: en mus
54. Vilken är din favoritrestaurang?:vet ej vad den heter!
59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet?: valet??
61. Har du åkt moped någon gång?:ja i ett annat land


prova testet!! :)







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback