dans

Heej förlåt för att jag inte uppdaterat på hela dan, men det beror på att in mobil varit oladdad och vet NT var min laddade eee men ska låna Emelies så fort hon kommer hem<3 Just nu bloggar jag från paddan ( nya surf platan som jag o Emelie döpt den hih). Kom ganska nyligen hem från dansen, gick ganska bra men det är sååå svårt och uppvisningen är liksom snart!! Jaja idag har inget speciellt hänt, ska snart plugga engelska tror jag... måste även plugga gitarr sånger eftersom vi har uppvissning redan på torsdag OMGGGGG så nervössss jahapp ja måste väll plugga nu så puuss<3





två bilder på mina ståltheter, inte bästa bilderna efter som dom rör sig hela tiden<3










Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback