¡hola!

heej bloggis igår var jag hos Moa o Emelies fest, vi hadde jättekul och åt för mycket godis<3 festen slutade tio så när jag kom hem kollade jag på tonårsbossen på tv3play eftersom jag missade i torsdags och sen kollade vi på bal kläning till emelie som ska ha skolbal när hon slutar nian i sommar! Men sen kom mamma på att hon hadde sina balkläningar kvar, så då var det bara att börja leta! både jag och Emelie provade alla(3st) men sedan forsatte vi leta på nätet tillslut hittade hon drömkläningen till ett bra pris och då hade klockan blivit två på naten! Ja i morse vaknade jag halv 11 och vi åt frulle på virandan ååå så härligt med vår och sol!! Har inga stora planer för idag, tar dagen som den kommer!<3


naglarba Emelie måla igår på mig<3



festen igår<3

psst bara tre dagar till jb konsärr nuu<3<3






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback