Morgon!<3

gomorgon<3 Såg en komentar där det stog "lär dig stava" och ärligt jag kan inte jag har alltid haft svårt med stavning och läsning sen sex-års! Det var liksom därför jag skapa en blogg för att få öva skriva och se texter! Jag försöker lära mig och jag är 100% säker på att andra 13åringar inte stavar perfekt dom heller! När jag bloggar så här också är det ganska svårt att skriva från mobilen, blir oftast slarvigt skrivet och ingen genom läsning av texter! Jag har vissa tankar kring just berättelser, jag tycker det är kul att skriva och hitta på! Tänkte kanske vissa någon text jag skrivit! Men jag vet jag är inte så bra på att stava<3
Jaha idag blir det nog inte så mycket, somsakt tänker jag ut och springa! Men nu ligger jag bara i sängen och drar mig!!<3






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback