New in!<3

Heej bloggen, idag var jag med mamma som skulle till farsta för att få masage, så jag passade på att gå i farsta centrum för att kolla in sommar rea:n. Shit vad billigt allt ee! Jag e en sån person som bara älskar rea och kan värkligen bli en shoppaholic (stavning?) när det är billigt! Fick med mig en BH från HM för 30 kr, en tubb-/underkjol från bikbok för 29kr, bikini överdel 29kr från gina och ett långhalsband från six för 20 kr hem! Allt gick 108 kr!:) Var ju inte ett dugg farligt, absolut inte! efter åkte vi hem och gick ut och åt sushi, passade på när Emelie är borta eftersom hon inte gillar det och så var det sista kvällen det bara är mamma o jag<3
 
Nu ska vi nog mysa framför tv:n som igår fast fick stänga av filmen vi kollade på eftersom båda somnade! haha
Här kommer lite bilder på det jag köpte!
Puss<3
 
Bikini överdelen!
 
nya kjolen och halsbandet, har även nya bh:n på mig under hihi!
Olivia ee glad över alla köpen!<3






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback