studiedag♥

 
 
 
Måste bara börja med att ursäkta mig för alla bilder som varit på bloggen denna vecka! System kameran är slut på bateri och laddar sladden är hos mamma! Så alla bilder från denna vecka är fotade med mobilen och sedan mycke rediskering så dom ska bli anningen bättre! Haha, tur att jag har en hyfsad mobilkamera i alla fall!
 
Tänkte berätta om Igår och idag nu:
 
Igår var det skolstart och började kl 12 och slutade mindre än en timme efter med skit mycket läxor... Suck första dagen alltså... Sen åkte jag, Moa, Linn och Carro hem till Natta och fotade outfits bilder och gjorde pyramider haha!
 
Idag Hade jag utväcklingssamtal vid nio och sedan har vi haft studie dag idag och kommer ha det imorgon också! Sedan var jag och pappa på en promenad, köpte glass och njöt av värmen!Nu sitter jag och driker te och ska plugga lite nu!
 
Puss






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback