Studiedagen!

Heej allesaman! Gud vad jag e trött, även känns det som jag inte gjort så mycket! Jag hade iallafall studiedag idag som igår! Har pluggat hela förmiddagen med Moa som var här! Efter lunchen åkte vi till farsta där Moa skulle lämna tillbaks en jacka som inte gick.... Men jag köpte i alla fall en ring och ett par örhängen för tjugo kr tillsamans från Six så sjukt billigt! När jag kom hem var jag och Isa ute och åkte, jag på min shortboard och hon på sin bräda! Var även och cykla med min bonusfamilj till Liljeholmen där vi åt glass!
 
Eller jo när jag ser det såhär ser det ju mycket ut! Nu ska jag packa grejer som jag ska ha hos mamma och hos momo och mofa där vi ska va i helgen!<3
Gonatt pussar på er!
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback