Studie dahh^^

Sjukt skönt att få ta det lugnt idag, plugga hemma och kunna blogg mitt på dan!<3 Satt precis och drack lite oboy, hehe får igentligen inte dricka det på vardagar, men får una mig det när man är hemma själv. Nu är den tuvärr slut och Olivia vill ha mer!
 
Vi har studiedag p.g.a lärarna som ska rätta och sätta betyg. sen är det bara tre dagar som består av 7:ans hösttermin. Den här terminen har gått för fort nästan lite för fort haha!^^ Jag vet inte om jag tycker det är sjönt eller jobbigt att vara hemma själv. Ena stunden är det jätteskönt. Få lysna på hög musik på radion. Nästa sekund funderar jag på att ringa någon kompis! Nu måste jag börja på matten...Får se vad jag ska göra i eftermiddag!<3
Håret e kaos men orkar inte borsta det haha<3






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback