bra bloggar!

Denna blogg heter llinns.blogg.se och är väldigt intressant med tips, skönhet och mode! Tjejen som äger bloggen heter Linn och går i min skola och är väldigt trändig så jag rekomenderar värkligen hennes blogg!!!
 
 
 
Nästa blogg ägs av min stora syster och det är hon som hjälper mig med min blogg och så. Bloggen heter Emiisliv.blogg.se och handlar om Emelies vardag!
 

Den här bloggen är min kompis Carros blogg hon är en av mina bätre vänner och bloggen heter Carolinaohlund.blogg.se och handlar om Carolinas vardag samt om ridning och hästar!
 

Här är en till blogg av minanärmre kompisar! denna blogg ägs av Natalilestaric.blogg.se och även hon bloggar om sin vardag och om kompisar, tankar och mode! Hon är en riktigt bra skrivare och vill bli jornalist som stor!
 
sista bloggen tillhör en till tjej i min skola som heter Nikita hon är också en as cool tjej som bloggar om smink, mode och vardagen! Bloggen heter niikii.blogg.se!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback