Hot day- Men sjuk

Heej bloggen vaknade imorse av att jag hade ont i halsen samt huvudet! Jag har nämligen blivit sjuk, inte mycket men så där så man inte orkar göra något stort eftersom ens näsa rinner, halsen är torr och huvudet dunkar lite smått! Så idag har jag först sovit sovmorgon sen gick vi, jag pappa och Emelie, ut på ängen utanför för att sola och läsa! Sen blev det lunch ute och efter det har jag inte gjort mycket mer än att rediskera massa bilder från kollot! Snart ska jag och Emelie till mamma och bara ha en till myskväll! Sen åker vi nog till Gränna imorgon och forsätter till varbärg (tror jag) och tillslut mitt efterlängtade Ullared! Ska försöka ladda upp med lite inlägg tills det men lovar inta till varje dag! Nu blir det fika puss!
 

Haha random bild från kollot!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback