Idag och igår- lunch och naglar

Heej bloggen! Dagen började med att jag, Em och mamma åkte till pappa där pappa bjöd på hembakad rulltårta som han bakat, pappa bakar aldrig!!!, och sen plockade vi ihop lite grejor hos honom som mamma tog i bilen medans jag och Emelie cykla för att få cyklarna till mamma! Sedan åt vi supergod lunch på altan! Och fram till nu har vi kollat på kläder på datorn, t.ex från butiker som bara finns i London ditt Emelie ska på torsdag, så avis men hon har lovat att köpa något till lilla mig!<3
 
Var föresten aldrig på bio igår det fanns inga bra tider på bra salonger! :( Men vi ska hyra den istället så fort den kommer ut! Igår städade vi lite, målade naglar och åkte till sopstationen och slängde kartonger och sånt! Kanske inte det roligaste man kunat gjort men man kan väll inte alltid ha kul!:)
 
Ikväll ska vi faktist på friskis och svettis som är på Skarpnäcks äng, ska bli riktigt kul, påVårruset höll friskis och svettis på uppvärmningen vilket var väldigt kul så jag ser värkligen fram imot detta!<3
 
 
 

Är ju inte någon provs målare direkt men dom duger!<3






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback