Mot borlänge!

Heej Bloggen nu ska vi först åka till Arlanda där vi ska lämna min stora syster Emelie som ska till Brighton! Sen åker jag och mamma vidare till borlänge direkt, där min mormor och morfar har landställe! Jaa man kan väll siga att det är vårat lika mycket! Där kommer vi vara tills på söndag då jag ska hem till pappa eller vi ska nog bara packa om och sedan åker jag, pappa, Anna, Isa och My till Gräddö där Anna har sommarställe efter en vecka åker vi sedan båt till Fredlarna(Yttre skärgårn) men då har my åkt tillbaks till stockholm, eftersom hon ska komfumera sig(stavning?) I fredlarna ska vi va i fem dar och bara slappa, sola och bada! <3
 
Jaa där har vi väll min sommar framöver!
 
Tyvärr kommer bloggningen bli sår nu så kommer inte blogga så mycket fören två veckor kanske! kolla in då och då för att se om jag lakt upp något inlägg! Så är blöoggen som vanligt när jag siger till! Kommer fixa lite tids inlägg också men inte till varje dag!
 
Puss iallafall ses snart igen!
 

Bild på Isa förra somaren!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback