Pakning

Heej bloggen, här sitter jag med beslutsångest vad jag ska paka med mig på min, mammas och Emelies semester till gränna valbärg och ullared! Det är ju det ätt vi kommer stanna på så många outlets butiker så man måste ju ha plats i väskan för all bra shopping ska bli riktigt kul, men det är ju ändå så mycket jag vill ta med och som passar perfekt till olika tillfällen som dom dära kläningarna man har till stranden och sen tjocktröjan man har på kampingen och sen varmatröjan till fin outfit! ja, ni förstår! Jag har iallafall pakat och ränsat det mästa nu, så efter jag har duchat och klätt på mig åker vi nog! Jag har laddat upp med ungefär ett inlägg per dag som jag hoppas funkar!
 
Puss<3






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback