Gomorgon<3

Heej bloggisen och gomorgon är på så grymt bra humör faktist! Även om jag hade skit tråkigt igår och satt ensam hemma hela dan!!! Men jag blir bara på bra humör när det är fint väder, man bestämt något man kan göra och vet att det kommer bli kul! och jaa när man har något att blogga om! Som ni kanske märkt har jag bytt header och disign, och som ni kanske sett är den inte riktigt klar än! Det är min syster som hjälpeer mig med sånt medans jag sitter brevid, det kommer så småning om bilder på headern och lite mer!
 
Som ni kanske läste där uppe hadde jag skit tråkigt hela dan igår så jag tänkte berätta om den!
Jag var som sakt hemma själv och försökte få tag i någon som ville göra något! ALLA var upptagna så jag gav upp och gick ut och sprang en kort runda på typ 3km! Sen åt jag lunch, kollade datorn och lite sånt! Tillslut kom Emelie hem och strax efter mamma det blev tidig middagoch sen åkte mamma och Emelie iväg eftersom Emelie ska börja ta körkort! där satt jag utan något bra på tv eller någon att vara med SUCK hoppas ni förstår hu tråkigt det var!
 
Idag då vad händer då?? jooidag ska jag först paka lite till kollo och till borlänge i midsommar sen blir det lunch och efter det åker jag in till stan då jag ska träffa en gamal kollo kompis, Siri ska bli riktigt kul! Vi ska typ ta en fika prata lite och sen kanske kolla i affärer!
 
Jaa det kommer bli riktigt kul idag!
PUSS<3
 
gamal bild från sommaren 2012!
skit vad liten jag ser ut att va!
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback