Icona pop!

Heej bloggen nu på kvällen var jag , mina syskon och några kompisar på Icona pop på grönan var så sjukt bra och vi hade as bra platser längst fram där vi stod och dansa och hoppa, det var faktist bra med utryme, inge tryckande eller sånt!
 
Nu ligger jag på sängen,mitt standar ställe, och bloggar, är också lite nervös för imorgon då jag åke på Kollo nu är nästan allt pakat, förutom handbagaget, så kl 9 imorgon ska jag vara vid tc och vänta på bussen! Kommer tyvärr inte bli någon updatering på hela tio dar!! Men sen när jag kommer hem kommer jag ösa in med bilder!
 
har faktist ingen bild från konsären eftersom min mobil har blivit konstig så bilderna man fotat vill inte vissas får se om jag kan lössa det efter kollot!
 
Nu ska jag sova gonatt!
old pic






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback