SOMMAR LOV!!!!!!

Heej nu ligger jag och njuter av sommar lovet som hållt på i nio och en halv timme! Vi samlades i kyrkan kl 9 då kören sjöng sen babla prästen sen solister, tillsist var det rektorn som höll tal! Vi fick även betyg och jag är värkligen tok nöjd! Efter alla kramats och sagt trevlig sommar o allt sånt åkte jag med Linette o hennes mamma samt hennes lilla syster Livia! Jag och Linette skulle vara barnvakt till Livia medans Linda deras mamma skulle på någon behandling! Efter åkte jag o Linn hem till mig där vi pyssla kolla videor och bloggar! Linette blev sen tvungen att åka hem eftersom hon skulle på sverige matchen i kväll! Så jag åkte till kärrtorp och mötte upp Anna där, min bonus mamma, och gick tillsamans till Isas och Mys skolavslutning, mina bonussystrar, tal och sång sen fikade vi med Isas klass kompisar och ja nu e jag hemma och snart blir det middag!
Puss<3


bild på Linette och Natali utanför kyrkan!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback