finland

Hej bloggi! I morse klev vi av båtten och här kommer hella långa visstelsen:(varning för långt inlägg.)

Fredag eftermiddag gick vi på båtten och fich se våra rum vi hadde tur som fick fönster ut mot havet. Vi kollade runt på båtten och spelade på atumater! Tillslut blev det daks att gå på buffen. Det fans alla olika maträtter typ och alla blev shit mätta. Med mätta magar gick vi till en bar med show och musik, dans och annat. Och sen somnade vi i våra mjuka sängar.

Lördag morgon: Vi åt lång frukost buffe och blev mätta på nytt. Sen gick vi av vid helsingfors för att ta en tit i affärer. Vi gick runt och kollade mest i vanliga buttiker som HM, Gina, Monki och så. Jag köpte bara en super fin hat för tio TIO kroner på HM. Efter lång shopping gick vi tillbaks till båtten och skyndade oss på med bad kläder efter som vi skulle bada. Badet var litet men myssigt. Efter fick vi gå ner till spa avdelningen för att få masage och få basta, ååååå vad sjönt det var. Sen var det tillfixning som gällde. Vi skulle gå ner och äta stor skaldjurstalrik. Det hade blivit stor storm och hela båten lutade och vingla, och stakars Emelie som spydde två gånger:( Jag började också må illa så jag gick å la mig.

Söndag (Idag) Vaknade vi vid halv nio kanske och åt en sista frukost buffe sen var det bara att packa av och åka hem. Jag somnade i min sakosäck men nu sitter jag å pluggar<3
på båtten





Vår goda skaldjurdtalrik<3






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback