Fredag

Äntligen är det fredag med fredags mys med mamma och min gooa storasyster Empot97, haha nää hon heter Emelie men när hon var liten och var medlem på massa sidor hette hon alltid just det. Nää här kommer min dag:
Vaknade och sånt sen gick jag till school... Idag var Carros syrra som är 18 typ på vår skola, hon skulle filma våran skola och oss sen kommer det antagligen ut på skolans hemsida!!! OMG jag är känd... Idag hade vi kursdag och det innebär att vi bara har NO & SO fick inte så mycket mycker gjort pågrund av alla lektioner då vi haft föreläsningar. Efter skola kom jag på att jag glömt nycklarna så då fick jag åka in till mammas jobb för att ta hennes men nu e jag hemma och Elsa ska komma till mig snart puss puss

trevlig helg<3<3<3<3<3







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback