mora med mer

Heej blogggggggggii<3<3 Förlåt att jag inte bloggat på hela helgen. mitt internet är helt slut och jag har varit i mora hos farmor och farfar utan dator... så ja hoppas ni förstår<3 jaja vi kom till mora i fredag kväll och på lördagen skulle vi åka långfärdsskidor heter det så? kanske längd skidor?? I don't now!! jaja jag van guld för den som ramla mest
tjaa det gick alltså inte bra! på söndagen åkte vi spark det var kul det med men sedan åkte vi hem till stora stan igen<3<3 men redan då på söndag morgon vaknade jag sjuk väl hemma mådde jag värkligen illa och prisic före middagen for det ut mig uakkk!! jag hatar att spy! så ja jag fick villa och sen fick jag paket<3<3 kommer ett inlägg om det sen<3<3 ja så nu är jag hemma och är sjuk vi var hos vårdsentralen tidigare i dag ochtog prover jag menar det är ju inte normalt att vara sjuk en gång varje vecka. men nu är jag hemma och ska äta mat nu

puss<3<3

det här fina collaget gjorde min prinsessa Linn puss älskar dig Linette<3<3







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback