pressenter<3

Heej lile bloggi. Orkade inte blogga igår. Det blev i alla fall väldigt lyckat med tjej middagen alla värkade nöjda och jag fick super fina prisenter av mina gulliga kompisar. Av Natali fick jag ett jättefint halsband som jag har kollat på, och sen av Linette fick jag en gurk och godis kaktus och ett set med body shop tvål. Av min bästis Moa fick jag två ramar som satt ihop med en bild med moa och sen ska jag sätta in en bild på mig, jag fick också ett lepbalsam och en tvål från body shop. Av Carro Barro fick jag nagelklistermärken, en parfym (Luktar super gott) och en kajal. Tillsist av Elsa Pelsa Lingon Puding Paj fick jag en super söt nessesär och tre nagelack.
Puss Puss
lite rörigt med bilderna men får duga puss<3






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback