gitarruppvisning och momo, mofa<3

Igår hade ju jag gitarruppvisning som gick bra förutom att jag komm av mig en gång men kom snabbt igång igen!!

Idag hade vi nationella prov! Vårt sista np i 6:an!!!! Det var i SO geografi så det gick ganska bra... hoppas jag! Ja efter skolan åkte jag å Emelie till farsta för att gå till mammas jobb då vi gick genom HM hehe... vid mammas jobb gick det snabbt vi hämtade vår lilla mamma på dagis och sen gick vi till bilen där jag somna nästan direkt och vakna i sandviken hos momo o mofa<3 Nu har vi ätit lite tapas och fetaost paj är helt övermätt nu!! Jaha ikväll blir det väll mys med mammsesn som jag inte träffat på en vecka även momo o mofa!!
puss<3 trevlig helg<3

gårdagens outfit<3






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback