lång helg nu ra<3

Heej Bloggen<3<3 Idag har jag varit i skolan som vanligt, efter skolan var det prov filmning för filmerna Anna Larssons hemliga dagbok, Pojken med guldbyxorna och även julkalenden! Det gick väldigt dåligt tror jag skulle lådsas prata i telefon och valde att spela lite cool och bitchig, istället blev det bara snabbt och stressat, håller tumarna ialla fall så får vi se hur det gick om tre veckor typ!

När jag kom hem hade hEmelie fått sin bal kläning hon köpte för ett tag sen och gick runt som en prinsessa, dock var den lite lång men mamma ska sy upp den lite!

Nu är det ju helg, låååång helg och imon ska vi till Pappsen jag och Emelie sen ska vi till landet i gräddö! myss<3
PUSS

P.S ha så kul på 1D konsären alla som ska ditt faktist ganska avis fast jag inte är ett stort fan men känslan är så mäktig på konsärer<3












Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback