pizza, glass och brunete

Asso gud vad sjönt det vart med en ledig dag såfär mitt i veckan borde man ju alltid ha!!<3 Idag har jag helt spontant färgat mitt hår brunt eftersom jag trötnat på mitt gamla! haha maj maj mone kan lura dig till skåne!! gick ni på det?? Nää skulle absolut inte färga bort mitt ljusa hår, men måste få njuta av första maj som bara håller på i två timmar till, exakt!

Idag har jag o halva familjen varit och köpt otroligt god rättviksglass rekomenderar det starkt, vid liljeholmen tror jag.... och när vi kom hem körde jag o Isa cod. Sen har jag mest plugat matte, engelska och spanska dock ingen so fast vi har np imon i det. Dagen avslutades med hem bakad pizza såååå..... god<3<3 jaja är skit tröt så ska sova nu, REDAN tänker ni nog, men ska kanske läsa lite först sen sova!!
Natti<3












Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback