träning och dagen!!

Heej bloggen idag har det ju varit fantastiskt väder eller hur??!! Jag har till omed haft shorts dock med strumpbyxor under men ändå!!<3

Idag hade vi bof (bild och form) halva dan och andra halvan hade vi ma och spanska ganska lugn dag!!<3 väl hemma hamna jag i soffan brevid min sjuka syster som varit hem idag, med näsan framför vd blev fast där tills jag kom på att dansen börjar om tjugo min... sen sprang jag till dansen då vi var ute först för lite sprigning och styrka sen gick vi in för att öva på koriografin! Efter satte jag på mig löparskorna och tog en egen runda på fyra km! sen har jag pluggat spanska till provet som e imon!! bläääää....

Ja snart ska jag krypa i säng, nu sitter jag i min one piece och ser halft på tv, asså blir bara så förbanad på hockey som är 24/7 på fyran nu!! inget att titta på ju!!!

Puss<3







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback