tröttttis

heej bloggen gud så tröt jag eee<3 Håller på att somna tyvärr måste jag nog göra lite läxor men är så sjukt tröttttis kört hårt och har cyklat och sprungit över en mil idag så jag är nog värd en pause<3

Först var jag och spran med Pappa och även My var med, 5km plus fyra km cykling ditt ocv tillbaks!.

Sen åkte vi in till stan med cykel och det blev väl säkert3-4 kanske mer och då åt vi glass, var lite besviken på glasen faktist det var ju yogurt glass men smakade nt yougurt utan vanlig mjukglass! Godare i Lanzarote! Men den var ändå grymt god! I kungsträdgården var det super mydigt att sitta det var nämligen en man som satt och spela gitarr dock hade dom fina träden alla pratat om blommat över men men what ever! sen blev det 3-4km tillbaks hem!! Så ja hoppas ni fatar varför jag e tröt!!<3
Puss puss<3













Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback