38 dar till Jul!

Heej alla sötisar! Lördag idag och jag och mamma har varit på stan och kollat lite! Köpte inget specielt bara hår färg som jag ska fylla ut min utväxt med haha! Har även kollat lite på jul klappar till andra och kollat vad jag själv ska önska mig!
Sjukt att det snart är jul, visst det är mer än en månad kvar men jag räknar hela december som jul om jag ska vara ärlig! Älskar all julskyltning ( Även fast jag tycker det är lite för tidigt att börja med sånt nu som dom gjort), julmarknader och så älskar jag tomten, även fast han är lite läskig!
Vintern är jobbig men Julen är underbar! Om det inte vore för julen (och att man kan åka snowboard) skulle jag nog inte gilla vinten! Nu ska jag sätta igång med en önskelista tror jag!
Puss<3
 Jag Vinten 2012






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback