Vad ska man önska mig?

Tänk att det snart är jul, längtar så mycket! Samtidigt som man vill ha mer tid att plugga till prov som kommer innan jul samt hinna köpa alla julklappar! En fråga jag har fått nu är "men vad önskar du dig då Olivia?" helt ärligt, jag har ingen aning känns som jag har allt, får inte plats mer fler kläder, smycken har man i mängder, leksaker; nää, pyssel? har aldrig tid! teknik prylar, har allt typ! Ändå finns det så sjukt mycket man bara vill ha! som ett par shit snygga uggs, klockan jag blivit kär i från hellomissapple, märkes kläder som man ändå vet att man ändå inte kommer få. Jag vill ju ha mycket inte bara en dyr grej, hellre lite grejer av varje faktist! Vad ska ni önska er komentera gjärna<3
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback