Musik salen.

Oj vilken bokad dag! Har gjort massor, idag i skolan har vi haft No prov var lätt tror det kommer ett till om man vill ha högre betyg! Efter skolan stannade jag, Natali, Linette och Carro kvar och var i musik salen för att öva till redovisningen nästa vecka! Stanade kvar i hela två timmar satte låten tillslut! Kommer sedan en video imorn om när vi var där!
Sedan åkte jag hem och satte på mig löparkläder, sprang min runda, men gav upp efter halva på grund av en blåsa jag har fått av försmå skor! ajaj! Duschade och åkte sedan till min gitarr lektion! Lektionen gick bra, var svårt men får öva nu i veckan! När jag kom hem kl 8 kanske åt vi middag och nu sitter jag och kollar på TV ska snart borsta tänderna, packa grejer till paappa veckan m.m!  Helt fullspecat, fick även siga nej till Elsa som ville göra något kändes tråkigt men vi får träffas nån annan gång!
Puss<3
 
Bild på Mig, Moa, Carro, Linette och Nata från i sommras<3






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback