Tordag, fast fredag för mig!<3

Åååå jag gillar värkligen torsdagar, Sista dagen med någon av mina föräldrar innan jag byter imon till nästa! Vi brukar alltid mysa då kolla på tv, kanske äta något gott som glass, melon eller någon annan god frukt! Det känns värkligen som fredag varje Torsdag!
 Denna Torsdag känns det ännu mer som fredag eftersom jag är ledig imorgon! Wihiii<3 Inga extra läxor eller nån ting! Fast Olivia är så duktig så hon ska jobba ändå! Haha jaa sådan är jag! Men jag ska nog även träffa Filippa! Sedan på eftermiddagen ska jag till pappa träffa stora familjen och mysa!<3
 
Denna Torsdag  har jag inte gjort något specielt på eftermidagen läst sedan varit ute och sprungit med Elsa! Nu ska jag mysa med mammsen!<3
Jag och mamma på gotland sommaren 2012<3






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback