24 timmar med min beboo

Har inte kunnat uppdatera pågrund av tre orsaker, 1, den här veckan har jag laggt ner all tid på plugg innnan sportlovet. 2, fredag till lördag var jag med Linette^^. 3, vårt wifi strular och har inte haft något internet nu i helgen, men nu är det tillbaka och det är Olivia väldigt glad för så hon kan blogg igen. Den här veckan ska jag försöka att uppdatera varje dag.
 
Tillbaks till i Fredags! Som sagt var jag med Linette, vi möttes i stan och var där hela eftermiddagen. Vi åkte sen hem till mig, hyrde filmen bridesmaids som var så himla bra, jag menar ni måste se den om ni inte redan har det, garva så jag grät typ. På kvällen låg vi och snacka en stund och somnade efter en stund.
 
På lördagen följde vi med min familj till söder, dom skulle fixa lite grejer och vi åt lunch på ett cafe, åt världens godaste macka med tomat, pesto och mozarella, och en chai latte till det. Hemma bakade vi kladdkaka och åt oxå.
 
Det var ett helt dygn med min bästii, var jätte kul och mysigt.
♡ Love u ♡
 
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback