Inlägg som skulle publiserats i fredags!

Äntligen är det fredag, visst har veckan gått snabbt men den har varit jobbig och jag behöver verkligen få ta det lite lugnt igen, hämta energi och sen plugga mer!
 
Efter skolan åkte jag och Linnsan till stan och köpte glass som vi åt i kungsträdgården, många av träden hade blommar över men gjorde verkligen inget, är sånt grymt bra väder ute! Efetr glassen gick vi runt i lite affärer fick med mig två saker hem som jag är så nöjd med, ett linne och en spets kläning! Tog collaget Linn la upp på sin blogg 
Älskar dig så himla mycket Linn, tack för en jättebra dag





Tack själv bästii! Det va en super mysig dag! Älskar dig också pusss :)

2014-04-28 » 17:57:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback